domingo, 9 de agosto de 2015

#EASnoRural

A continuación adxunto 3 plantillas (descargábeis en formato JPG) que tratan de esclarecer -humildemente- de que xeito se podería abordar a educación afectivo-sexual (EAS) nos entornos rurais. Estamos ante un reto complexo, multipolar e pouco analizado e sistematizado -tanto polo eido académico como polo activista-. 

En xeral téndese a pensar que a coeducación só é posíbel e viábel no eido da ensinanza formal, institucional, urbanita, e por tanto, non rural. Nada máis lexos da realidade. O certo é que a coeducación -lonxe de ser un estilo educativo cousificábel- tende a ser un conxunto de boas prácticas, propostas socio-pedagóxicas, utopías, procesos, acumulación de saberes, etc. Neste sentido, ao grande paraugas coeducativo non ten que afondar -aínda máis- brecha 'rural/urbano', senón todo o contrario. Pra poder contar con aldeas antipatriarcais precisamos de mil propostas coeudativas novidosas, con sabor a terra e cos ollos postos na necesidade de desurbanizar as pedagoxías feministas.



Ningún comentario:

Publicar un comentario